Kino Młodego Widza

Zapraszamy młodych widzów i ich nauczycieli do udziału w przedpołudniowych seansach filmowych przez cały rok szkolny.

działa wg następujących zasad :

1. Przyjmujemy zamówienia szkół na seanse przedpołudniowe, w dogodnym dla szkoły terminie i godzinie. Zamówienia należy składać z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie 34 344-40-10 lub w biurze kina, w godzinach 8.00-15.00

2. Oferujemy filmy zarówno z bieżącego repertuaru kina Iluzja, jak i sprowadzane na specjalne zamówienie szkół.

3. Dbamy o wysoki poziom artystyczny oferowanych filmów. Obrazy szczególnie godne polecenia dla celów dydaktycznych przedstawiamy Państwu w specjalnie opracowanych i przesyłanych do szkół ulotkach informacyjnych.

4. Seanse kinowe w ramach Kina Młodego Widza, mogą mieć różnorodny charakter :

* seanse rozrywkowe realizowane z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka, Pierwszego Dnia Wiosny, Św. Mikołaja itp.

* seanse adaptacji filmowych – czyli tzw. kino lektur szkolnych

* seanse edukacyjne – filmy o walorach edukacyjnych, których tematy i problemy pobudzają do myślenia, refleksji oraz dyskusji, i które w naturalny sposób mogą znaleźć kontynuację na lekcjach języka polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie, religii, etyki, sztuki.

5. Zainteresowanym nauczycielom zapewniamy dostęp do szczegółowych informacji o filmach – w postaci broszur repertuarowych, recenzji, ulotek, adresów bibliograficznych.

6. Liczba miejsc na sali kinowej – 120 (najmniejsza wymagana liczba osób na seansie – 70.)

7. Gwarantujemy bezpłatny wstęp dla opiekunów grup oraz dla dzieci w szczególnie trudnej sytuacji finansowej ( nie więcej niż 5% uczestników seansu ).

8. Utrzymujemy możliwie niską cenę biletów zbiorowych – najniższą na jaką pozwalają dystrybutorzy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

Seanse Kina Młodego Widza odbywają się w kameralnej, sprzyjającej skupieniu sali.
Nie odstąpiliśmy od zasady, że sala kinowa nie jest salą konsumpcyjną, dlatego w Iluzji nie ma zapachu pop-cornu.
Nasza oferta może okazać się pomocna przy realizacji humanistycznej ścieżki edukacyjnej, wspomagać programy klas autorskich – artystycznych, językowych i innych .